Kjøp på nett – Hent i butikk

  • Velg «Hent i butikk» under leveringsmetode i kassen.
  • Du mottar en SMS når varen er funnet frem og klargjort for henting.
  • Husk å ta med ordrebekreftelsen.
  • I forbindelse med Corona, har du også muligheten til å få varen utlevert på parkeringsplassen ved å ringe oss på 67904700 ved ankomst.

 

Norgespakken (hele landet) – varer opp til 35 kilo

  • Norgespakken sendes med Posten og hentes på nærmeste butikk/postkontor.
  • Forutsetter mål innafor 120x60x60cm
  • Opptil 10 kg: 150,-
  • 10 – 25 kg: 300,-
  • 25 – 35 kg: 400,-
  • Tillegg på kr. 150,- om varen er lengre enn 120cm, og innafor gjeldene mål for Norgespakken.

 

Fraktpriser Hjemkjøring -STANDARD

  • 0001 – 1299 Kroner 790,-
  • 1300 – 1499 Kroner 990,-
  • 1500 – 1599 Kroner 1190,-
  • 1600 – 1899 Kroner 1490,-
  • 1900 – 1999 Kroner 990,-
  • 2000 – 2099 Kroner 590,-
  • 2100 – 2199 Kroner 790,-
  • 2200 – 2399 Kroner 1090,-
  • 2400 – 2699 Kroner 1490,-
  • 2700 – 2799 Kroner 890,-
  • 2800 – 3999 Kroner 1490,-
  • 4000 – 7999 Kroner 1490,-
  • 8000 – 9999 *pris på forespørsel

 

Varene leveres da til første hinder. Det kan være fortauskant, tomtegrense, trappeoppgang, bom eller fergeleie – altså der hvor bilen kan stoppe, nærmest mulig kundens bolig.

 

Fraktpriser Hjemlevering -DØR (1 mann på bilen)

  • Sjåfør er da behjelpelig med å bære varene til din inngangsdør, eksempelvis opp i 3. etasje i blokk. Kunden må da stille opp som bærehjelp om det trengs.
  • Standard pris + tillegg for hjelp med innbæring, kroner 300,-
  • Gjelder kun postnummer 0001 – 1599 og 1900 – 2199

 

Fraktpriser Hjemlevering – DØR (2 mann på bilen)

  • Sjåfør + hjelpemann bærer varene til din inngangsdør, eksempelvis opp i 3. etasje i blokk.
  • Standard pris + tillegg for hjelp med innbæring, kroner 700,-

 

Tillegg for volumvarer

  • Sofaer og møbler med større volum har et generelt frakttillegg på kroner 900,-
  • Volumvarer til postnummer 8000 – 9999, sendes på forespørsel ordre@dinemobler.no eller telefon 67904700

 

Mottak av varene

  • Sjekk om varene og emballasje ser hele og uskadet ut.
  • Ved synlige skader på emballasje eller produkt, skal dette påføres fraktbrev og dokumenteres (gjerne med bilder)
  • Du kan nekte å motta en vare med synlige skader ved ikke signere.

 

Retur av emballasje

  • Varene pakkes ut av kunden og sjåfør tar med emballasje i retur.
  • Tillegg for retur av emballasje, kroner 200,-
  • Gjelder kun postnummer 0001 – 1599 og 1900 – 2199

 

Retur av gamle møbler

  • Gamle møbler kan tas i retur og kastes (tilsvarende varer som blir levert)
  • Tillegg for retur av gamle møbler, kroner 1000,-
  • Gjelder kun postnummer 0001 – 1599 og 1900 – 2199

 

Montering av møbler

  • De fleste møblene vi leverer kommer ferdig eller delvis montert.
  • Om man ønsker hjelp med montering/plassering av møbler, må dette avtales på forhånd.

 

Generelt

  • Fraktprisene beregnes normalt ut fra postnummer, vekt og volum.
  • Vi samarbeider med ulike transportører og leverer til hele fastlands Norge.
  • Visse transportører i visse områder leverer kun til fortau. Dette vi komme frem når du velger fraktalternativ i kassen.
  • Det forutsettes at heis er tilgjengelig ved levering i høyere etasjer. Kunden er selv ansvarlig for å undersøke og sikre på forhånd at varene går inn gjennom dører, heiser, trappeoppganger, etc.
  • Sjåføren kan ikke lastes for skade som oppstår på kundens eiendom, med mindre saken skyldes uaktsomhet fra sjåførens side.
  • Transportøren eller butikken tar normalt kontakt og avtaler tid for levering.
  • Husk å informere om portkoder, etasje, eller annen relevant info.
  • Din ordre må være betalt i sin helhet før levering.

 

Angrefrist

  • Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Bedrifter, lag, foreninger, og offentlige har andre bestemmelser. Angreretten varer i 14 dager fra kjøper, eller kjøpers representant mottok varen. Varen må returneres senest 14 dager etter at kjøper har bestemt seg for å angre. Returkostnadene bæres av kjøper. For å få tilbakebetalt hele beløpet må varen fremstå som ny* (uåpnet)! Selger henviser ellers til angrerettloven. Fullstendig informasjon om angrerett finner du på Lovdata sine hjemmesider: Angrerettloven

* NB! I lys av situasjonen med coronavirus og fare for smitte må produkter som returneres være uåpnet, ubrukt og uten brutt forsegling, for å bli godtatt ved retur og angrerett.

 

Retur av varer

  • Fyll ut angreskjema (du finner det her) og send det på e-post: ordre@dinemobler.no
  • Dersom du ønsker å få tilsendt fraktseddel, ta kontakt med ordre@dinemobler.no så hjelper vi deg.
  • Betalte du for frakt da du kjøpte en vare hos oss, får du selvsagt dette refundert sammen med summen for varen du kjøpte. Eventuelle kostnader for å returnere varen til oss, dekker vi dessverre ikke.

opp